reklama

Krátka správa z návštevy planéty Zem.

Chcel som pristáť v USA, ako sa na poriadneho Ufóna patrí, no raketa to nezvládla a zhodila ma na nejaké Slovensko. Rýchlo som si nainštaloval ich jazyk a v skratke som si pustil nejaké záznamy najdokonalejších bytostí, ktoré krajinu reprezentujú (volajú ich politici).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Najskôr som sa dostal k nejakému Janovi neznášajúcemu bytosti, ktorým hovorí maďarské svine, maďarskí papagáji, vrahovia slovenského národa a rôzne ináč. Pravdupovediac som veľmi jeho výrokom ani nerozumel, pretože som mal nahratú pomerne čistú reč a Janove výroky obsahovali asi polovicu slov, ktorým som vôbec nerozumel... Skoro stále vedľa neho sedela aj nejaká pani Nána. Správala sa nanajvýš čudne - len prikyvovala a trhala kútikom úst. Niečo sa mi ale na tých dvoch nezdalo - ako keby sa aj mali aj nemali v láske...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom ho na obrazovke vystriedal veľký prihrbený pán so strašne čudným a hlbokým hlasom. Poviem vám, takých pár rokov späť z neho musela ísť hrôza. Teraz mi pripadal, akoby sa nechcel (nevedel) zmieriť s tým, že ho už nikto nemá rád. Akurát stále nadával na nejakého Gašparka. Tak som si ho oťukol.

Veď to je ich prezident a práve prebiehajú voľby! Najvyšší štát hlavy! Pardón - najvyššia hlava štátu! Už sa mi to akosi motá. S týmto pánom by som mal nadviazať diplomatický kontakt. Skúmal som ho naozaj dlho, veľmi dlho. Nezistil som takmer nič. Ale ak má byť táto bytosť naozaj najdokonalejšia zo všetkých Slovákov, tak ja sa vraciam na našu planétu a musíme poslať niekoho blbšieho. Poprípade môžete zatiaľ cvičiť nejaké poloopice šoférovať tie primitívne stroje, ktorým tu hovoria autá. Vraj na tom strašne rád jazdí a potom fúka do dutého dreva... Nechápem, ale veď každý tvor a národ má svoje priority a náš prezident tiež rád cestuje po Galaxii.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a pán prezident sa má momentálne najradšej s takým vyretušovaným panákom, s ktorým sa vytŕča kade sa len dá. Kto to je? Predsa predseda ich vlády! Vraj strašný komunista (pre vás, čo ste neštudovali Marxa - to je ZLÉ!), populista (to je vraj tiež zlé), klamár, klamár a klamár. Ale ako som pobadal, tak aj kúzelník, lebo strašne veľa ľudí mu tie klamstvá žerie. Zaujímavý národ...

Ja odtiaľto však odlietam, pretože pokiaľ mám Slovákov hodnotiť podľa týchto ľudí, tak sú to pravdepodobne všetko komunisti, klamári, automobiloví závodníci, populisti, idioti a ožrani. Nevedia poriadne rozprávať, nevedia odísť keď je treba, nemajú radi maďarských papagájov (aj keď stále neviem presne čo to je) a tvária sa, že všetko je v poriadku...

Martin Dolinay

Martin Dolinay

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."PS: V diskusiách vystupujem ako "myerry" Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu