reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Dolinay

Martin Dolinay

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."PS: V diskusiách vystupujem ako "myerry" Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zavádzanie zákazníka alebo nesprchujte sa v hodinkách určených do sprchy a na plávanie.

Martin Dolinay

Zavádzanie zákazníka alebo nesprchujte sa v hodinkách určených do sprchy a na plávanie.

Otec už dlhšie túžil po inteligentných hodinkách. Nakoniec si aj s mojou pomocou vybral. Podľa webu predajcu spĺňali všetko, čo zákazník požadoval - plus niečo navyše. Pekné, odolné, nie predražené. A nevadí im voda.

  • 12. okt 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 345x
  • 4
Prísaha

Martin Dolinay

Prísaha

Česť všetkým naozaj slušným policajtom, ktorí si plnia svoje úlohy čestne a zodpovedne. V poslednom čase sa však na Slovensku dostávajú von po väčšine správy typu: "Mučili rómske deti", "Slovenskí policajti nebránili Slovákov, ale Číňanov", "Policajt odsúdený za korupciu", a pod.

  • 24. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 296x
  • 0
Dostal papuču. No A?!

Martin Dolinay

Dostal papuču. No A?!

Sadnem pred pé-cé, spustím www.sme.sk a hneď na mňa vyskočí najčítanejší článok: http://natankuj.sme.sk/c/4840362/dalsi-luxusny-sportiak-dostal-v-bratislave-papucu.html

  • 13. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 437x
  • 5
Krátka správa z návštevy planéty Zem.

Martin Dolinay

Krátka správa z návštevy planéty Zem.

Chcel som pristáť v USA, ako sa na poriadneho Ufóna patrí, no raketa to nezvládla a zhodila ma na nejaké Slovensko. Rýchlo som si nainštaloval ich jazyk a v skratke som si pustil nejaké záznamy najdokonalejších bytostí, ktoré krajinu reprezentujú (volajú ich politici).

  • 31. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 627x
  • 1
Týždeň bez mobilu!

Martin Dolinay

Týždeň bez mobilu!

Hneď na začiatku týždňového turnusu som v práci prišiel o súkromný mobil. No čo, prídem domov a kúpim si druhý, nie? Týždeň vydržím v pohode, myslel som si. Aspoň ma nikto nebude otravovať a pod. Teraz mám pred sebou už nový telefén, ale nikdy by som nebol uveril, že mi mobil bude tak chýbať!

  • 26. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 893x
  • 2
reklama
Idioti

Martin Dolinay

Idioti

Som obyčajný pracujúci občan, ktorý sa o politiku zaujíma ako bežný priemer. Ale vždy, keď otvorím nejaké noviny či časopis alebo si pozriem správy, otvára sa mi nožík vo vrecku.

  • 9. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 852x
  • 5
Život bez komplikácií? Nechcem!

Martin Dolinay

Život bez komplikácií? Nechcem!

- Myslel som si, že je to stará nehoda a predo mnou išlo nákladné auto aj autobus. Viete čo, nikto si nechce komplikovať život. VIETE ČO, NIKTO SI NECHCE KOMPLIKOVAŤ ŽIVOT. Aj takúto strašlivú vetu dokáže z úst vypustiť vodič, ktorý nezastaví pri dopravnej nehode...

  • 22. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 532x
  • 34
Ožran vs. poliši.

Martin Dolinay

Ožran vs. poliši.

Nejaké dva mesiace dozadu sme v noci s kamošmi zazreli na autobusovom nástupišti v jednom krajskom meste ožratého občana. Podvíľu len tak vykrikoval, podchvíľu sa snažil udržať na nohách a podchvíľu sa rozprával s niekym, kto je viditeľný len pre ľudí s dvomi-tromi promile. Potom sa zapotácal, chlast prebil aj posledné zvyšky rovnováhy a sklátil sa na zem. Tam sa mu asi zapáčilo, pretože ostal sedieť s roztiahnutými nohami, spustenými rukami a ovisnutou hlavou. Jasné, driemoty. Objavila sa policajná hliadka. A začala šou.

  • 15. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 811x
  • 11
Mať v prd*li zákazníka.

Martin Dolinay

Mať v prd*li zákazníka.

Niekedy začiatkom júla sme sa doma (v trojizbovom byte) dali na prestavbu. Poznáte to: vyniesť všetok nábytok (čo sa nedá, poriadne zakryť), zoškrabať steny od omietky, sem-tam nejakú priečku zbúrať, inde postaviť, natiahnuť steny, omaľovať, položiť nové podlahy, nový nábytok... Bŕŕŕ! Ešte teraz mi vlasy na hlave dupkom vstávajú! Trvalo to všetko necelé dva mesiace a mohol som sa opäť vyspať doma. Čo však trvalo ďalšie takmer tri? Možnosť uvariť si v paneláku jedlo na novom sklokeramickom sporáku...

  • 7. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 784x
  • 4
Aj ja chcem byť raz minister!

Martin Dolinay

Aj ja chcem byť raz minister!

Chcem byť minister. Viem, že nemám komunistickú, národniarsku a ani inú ľudovú stranícku knižku, no ak je problém len to, nejakú si s menším odporom zaobstarám. Červená sa mi vždy páčila. Už si len vybrať rezort... A tu nastáva problém! Kde by mi to asi tak najviac vyhovovalo?

  • 31. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 519x
  • 1
reklama
Tak prisahám! (1. Budíček)

Martin Dolinay

Tak prisahám! (1. Budíček)

Čo všetko sa môže stať, keď vysokoškolák jedinýkrát nezvládne matematiku prvého stupňa základnej školy? Že nič? Ha-ha-ha...

  • 30. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 875x
  • 6
Viete si to predstaviť?

Martin Dolinay

Viete si to predstaviť?

Situácia:  Od začiatku budúceho týždňa máte naplánovanú dvojtýždňovú dovolenku a boli by ste radi, keby Vaša záhradka (ak samozrejme nejakú máte) vyzerala po návrate úplne ináč - krajšie, aby nekazila dojem z krásneho a útulného domčeku pred ktorým parkujú dve autíčka a v garáži pre zmenu ešte novučičká športová motorka. Čo som tým chcel povedať - nie ste milionár, ale o peniaze nemáte núdzu. Tak čo spravíte?

  • 26. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 037x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu